Followers

--x kenal maka x cinta--

"kalau dah baca follow.. xnk baca sila click kat butang "X" "

Saturday, November 20, 2010

-- $@yanG + k@$!h + cIn+@ = wH@t?? --


three.. two.. one.. action..
AND THE STORY BEGIN

aduhai... mengeluh lagi
aku tak tau la naper jadi cam ni.. aku bukan selemah ni slama ni.. kenapa aku jadi cam ni?? kenapa aku x bleh bangun guna kaki aku sendiri?? kenapa?? kenapa dia ada di saat aku memerlukan?? kenapa dia pergi di saat aku masih membutuh kan??

ari ni dia datang lagi.. esok dia pergi.. lusa dia datang lagi.. hari selepas lusa?? tak tentu lagi.. dan hidup aku.. masih macam ni.. masih di atas buih yang tiada bersisi... aku masih mencari.. bila cinta yang ku cari.. telah ku dakapi.. jangan lah kau pergi lagi.. dah penat hidup macam ni..

huhhhhhhhhhhhhhh... mengeluh lagi
aku tau.. ni semua dugaan Illahi.. dugaan yang tak pernah berhenti.. PENAT.. PENAT.. PENAT.. aduh.. mengeluh lagi sampai bila nak hidup macam ni?? seolah hidup dibuai mimpi.. sampai bila nak bernafas macam ni?? seolah bernafas menggunakan kaki..

dahhhh.. aku dah penat berlari.. penat juga untuk bermimpi.. aku dah letih untuk menari.. letih juga untuk menyendiri.. LETIH.. LETIH.. LETIH.. dah.. nak sambung tidur..
i miss u.. :(

p/s: maaf kerana agak jiwang ari ni.. tp ini lah aku.. just accept me.. the way i am..

3 comments:

  1. hai amat, kenapa tak boleh komen kat shoutbox? :(

    ReplyDelete
  2. fatin-yup.. melayan persaan bler baru bangun tdo.. dan sambung tdo blik.. ahhahaha

    bazillah-boleh jer chat.. huhu

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails