Powered By Blogger

Followers

--x kenal maka x cinta--

"kalau dah baca follow.. xnk baca sila click kat butang "X" "

Monday, November 29, 2010

-- cElCom VS maXi$ --

vs


three.. two.. one.. ACTION!!!!!!!!!!
AND THE STORY BEGIN

ok ok ok.. aku tau korg sumer dah bosan dengan cerita coverage aku ni..
tp ak x ksah la.. aku tetap nak cerita.. memandang kn celcom membuat onar dlm 4/5 ari ni.. untk broadband... untk talian telepon dah sbln.. aku kena cakap tel kat luar umah.. klu ckp dlm umah.. maknanya aku akan ckp sorg diri.. huhuhuhuhu

dan aku pun decide la utk membeli nom maxis.. dan u guys guess what happen?? huhuhhu.. xyah nak guess2 la.. sbb aku bkn buat entry utk teka teki.. so..let me story... aku pgi kdai hp berhampiran.. ad dlm 5 buah kdai la.. tpi korg tau.. 4 biji aku pergi.. sumer nyer nom maxis abis.. and of course aku x nk beli celcom.. sbb dah ada.. dan digi.. oh tidak... aku xmo.. hahahaha

dan.. korg tau sbb apa maxis abis?? sbb penduduk kat kawasan umah aku mempunyai kesedaran yang tinggi bahawa celcom sudah x mampu nak berikan coverage terluas.. teritory dia dh dijajah oleh service provider yang lain.. hahhaha.. padan muker celcom.. aku cakap awal2 ko xmo dgr.. skung dh jd cam ni.. baru nak sedar??

huhuhuhuhuhu aku dah beli nom maxis td.. memandangkn nom celcom tu aku masih pkai.. so.. still bleh contact aku.. pkai nom celcom.. tu pun kalau aku ada kat luar umah la.. klu dlm umah.. sory.. msage x deliver k..

dah dah dah.. aku kat cc ni.. sedang mencari secebis ketenangan utk melayari tenet tanpa gangguan siaran bongok macam ni "server not found".. huhuhuhuhuhu

ok ok ok ok..
cau cincau...
zasssssssssssssssssssss

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails