Followers

--x kenal maka x cinta--

"kalau dah baca follow.. xnk baca sila click kat butang "X" "

Tuesday, August 20, 2013

Antara kita ada LOFA..

Haiiii.. Assalamualaikum...

Selamat tgh malam.. En3 kali ni.. Lain dari yang lain.. Hahaaa....

Baru sekejap td aku siap membuat figura satu/sekor/sorang/sebiji/sebuah xtau nak panggil apa   watak robot yang ada dalam komek APO..

Walaupun dalam keadaan serabut.. Tapi masih sempat menyiapkan menda alah ni.. Pemberian dari ANA sebelum raya tempohari.. Baru hari ni dapat buat.. 

Malas ckp banyak.. Tgk laaa awal dan akhir (hasil titik peluh yang x brapa nak berpeluh).. Taraaaaaaa...


Ni adalah kepingan asal nyaaa yang harus dilipat2..


Ni plak kaki tangan kasut badan dan sampin yg dh dipasang.. (Body part)


Ni selepas body part td dicantum.. 


Ni plak selepas tgn nya di krekok rok (bahasa terengganu yg bermaksd lipat2).. Hahaha

Maka siap laaaaa... Estimated time.. Dr abis citer Im Not Single (kul 12) td smp 1.15pg..

Figura ni pakai sampin sbb komek APO ni edisi hari raya.. Ok.. 

P/s: kepada ANA.. Saya bagi nama robot ni LOFA.. (Stand for LOyal +FAithful)


Bila serabut + x sihat

Macam ni laa keadaan bilik aku sekarang.. Ianya hanya berlaku bila aku serabut.. Dan x sihat dan hilang arah tujuan.. Comforter muntah tu x cuci lagi.. Bilik pun dah hapak.. Good for me.. 

Bacteria + viruses.. Come to me... Hoyehhhhhhh...


P/s: biar duduk dalam semak macam ni.. Coz i live in the bushes already..

Wednesday, August 14, 2013

Lagi-lagi hospital.. Lagi-lagi hospital..


Kali ke 6 dlm tempoh x smp 2 bulan. Xtau nak kata apa lagi dah.. Tonsil dh nak tutup tekak.
Muntah tetap muntah... Darah tetap darah.. Jambang pun x sempat nak cukur dah.. :(








Related Posts with Thumbnails