Powered By Blogger

Followers

--x kenal maka x cinta--

"kalau dah baca follow.. xnk baca sila click kat butang "X" "

Saturday, December 18, 2010

-- bK wIh MiSS fITh --

three..two..one.. ACTION!!!

AND THE STORY BEGIN

"just gonna stand there and watch me die.. that's alright becoz i love the way lie" tetiba rihana tu memekik di gegendang telinga ku.. tgk2?? cik fith (click utk preview fb beliau) antar sms.. mengatakan tetttttttttttttt.. xperlu la aku nak huraikan apa yang beliau bagitau.. and.. and and.. cik fith ni adalah lecturer aku time sem 2 dlu.. huhuhuhu...

ok ok ok.. dlm sms beliau.. ada la mengatakan utk makan burger king.. huhuhuhu.. so aku yang sedang kelaparan.. ditambah dgn kemuakan makan kat kdai kaw umah aku tu.. hehehe.. join je la ajakan/pelawaan beliau.. hehehe...

sampai2 buger king kat mesra mall.. apa lagi.. kami makan la.. ker korang budget kita org datang utk tgk jer?? huahuahua.. ok ok... dah dah.. kami saja2 keluar je k.. jgn nk ada kontrobersi la plak pas ni.. pelajar2 JTMK khususnya.. yang baca blog ni.. ahakssss.... :) pleasee... no gossip2 k..

dah dah dah.. lets the pic tell the story.. wahhh.. pdhal braper kerat jer la amik pic nyer.. huhuhuhu



ni pic aku dgn beliau..



wajah yang keenakan menjamu selera


x lupa jgak.. pic aku sbg owner blog nie.. hahaha
(pasangan yang kat belakang tu ak x knal)


anyway.. nak ucap trima kasih kpd cik fith.. sbb sudi bawa sy jejalan ke mesra mall ari ni.. kalau nak ikut gerak sendiri.. aduyaii.. lain taun la dengan kondisi ujan yang x menentu ni.. hhuhuhu


ok ok ok ok.. dahh.. sampai disini saja en2 kali ni..
cau cin cau..
zasssssss

2 comments:

Related Posts with Thumbnails