Powered By Blogger

Followers

--x kenal maka x cinta--

"kalau dah baca follow.. xnk baca sila click kat butang "X" "

Friday, December 17, 2010

-- gAme teRbAru daRi ZynGa --

.
print screen dari bandar aku

three.. two.. one.. ACTION!!!!
AND THE STORY BEGIN

ok.. dlm 3 hari ni.. stiap kali aku ber facebooking jer kan kan kan kan.. ada jer sipulan sipulan pemacu kemajuan facebook ni yang request aku utk satu application ni.. korg tau apa?? satu lagi game keluaran zynga.. cityville (click utk tau lebih lanjut) yang aku tgk rating dia dah bertambah dari semasa ke semasa.. yang pasti zynga jugak kaya.. kita sumer?? kayap?? huhuhu dah dah.. aku bukan nak bercakap pasal ekonomi dalm entry kali ni..

entry kali ni aku nak introduce kn game terbaru ni kat korg sumer.. kat sni.. aku rsa sumer blogger ada fb kn.. kalau mcm xder nak buat apa2 tu kan.. nak BW (sumer blog dah jalan) nak borak kat Blogger Tercinta (dh bosan).. so may i suggest u all utk main game ni.. x susah pun.. skadar men.. klik sna klik sni jer pun.. hhuhu

tp sblm start game ni.. make sure la korg pnyer browser tu dh update ngan segala software utk gerak2 tu ekh.. utk make sure org dlm game tu x jadi cam robot kalau korg main nanti.. haha.. ok ok... lagi satu.. dah kalau terlanjur trlanjur ker?? main game ni.. add la ak as friend dlm fb tu.. nanti kita leh jd neighbor kat game terbaru dr zynga ni..

ok ok ok.. aku nak tido dlu.. esok nak jmp asmara.. hahahaha :P
jaga diri yea kawan2 semua.. papai..
cau cin cau..
zasssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

1 comment:

Related Posts with Thumbnails