Powered By Blogger

Followers

--x kenal maka x cinta--

"kalau dah baca follow.. xnk baca sila click kat butang "X" "

Wednesday, December 8, 2010

-- mendung di belakang.. pelangi di hadapan --



pic belakang umah aku..



pic depan umah aku

three.. two.. one... ACTION!!!
AND THE STORY BEGIN


tajuk en3 dan juga pic kat ats tu.. sila abaikan.. sbb aku x tau nak bagi tajuk apa.. memandangkan aku tgh duk kat balkoni umah aku.. dan aku tgk ari mendung.. hehehe.. so.. terpacul la tajuk tu.. wehhhh.. apa yg aku carutkan ni?? hehehhe

ari ni.. bermula la secara official x ingt bm nya apa proses pnp aku kat poli ni bagi semester akhir ni.... tajuk fyp aku dah hantar tadi.. selepas rundingan dibuat dengan abg one.. dan juga pendapat ringkas dr mohd hafiz bakar semalam.. so.. settle la pemilihan tajuk tu..

ok ok.. semalam aku tido sengsorg kat umah baru aku ni.. huhuhuhu... seyes agak sunyi.. tapi xper.. ada lagu adamaya.. hehehe.. duk looping smp pagi tadi.. pic dlm umah aku ni.. aku akan snap nanti.. dan post dlm blog ni.. umah aku buruk jer.. tapi cukup la utk wat tdo baring.. dan selesa jgak la.. compare ngan umah sebelum ni.. nak men tenet pun xleh.. huhuhuhuhu

korg dengar x lagu yg tgh duk main ni?? hehehhe... lagu ni.. si dia nyanyi kat aku semalam.. wahhh.. suker suker suker suker.. so ni kira cam lagu tema cinta kami la.. daring nya aku announce huhuhu.. lagu sebelum ni.. aku ttp dgr jgak lagi.. tapi ari ni jer x tau berapa ratus kali dah replay lagu sama.. anyway.. aku suker.. hehehe.. ader org len kesah?? of coz la kena ksah.. sbb korg kan tgh bca blog ak.. smbil bca smbil dgr lagu.. so.. kena ada kesah la.. hehehehe.. jgan jd cam aiman x kesah lak.. heeheh..

aku baru balik dr kelas ni.. tetiba sakit perut.. mak cik cafe tu x msak air ker aper?? xtau la.. huhuhuhu... ak budget air yg aku tuang dr jug tu air orange.. tapi rupanya air tembikai susu.. yealkssss.. seyes nak muntah.. huhuhuhuhu... anyway.. sesaper ader cdangan utk aku elak dr sedawa bau tembikai susu ni.. erkkkkkkkkkkkkkk................

huhuhuhuu.. dan dan dan.. lagi satu.. aku x sure lagi balik x kuantan minggu ni.. kalau x balik.. aduhhh.. keajaiban dunia ke-8 la.. hehehhee.. tgk condisi alam sekitar dlu.. ada bnyk lagi barang di kuantan yg nak aku angkut ke umah ni.. budget duduk 10 tahun lagi.. tetiba aku perasan yg baju aku nak ke kelas x bnyk.. t shirt pun kurang.. memandang kan aku mlas nak cuci baju tiap2 ari.. heheheh..

dah dah dah.. aku dah makin mengarut.. kepada sesaper yg rsa entry aku ni xder faedah utk dibaca.. it's ok.. dah terang2 aku ltak kat header aku tu... "SEMUA TENTANG AKU.. HIDUP AKU.. DAN KISAH AKU..." so jgn nak nyibuk2 nk condemn blog org.. huhuhuhu.. bukan pakai duit ko pun aku tulis blog ni.. hehehe.. bukan marah.. cuma bg tau jer..

LAST BUT NOT LEAST... aku makin sayang kn kelantan.. hehehe.. mungkinkah si dia telah mengubah persepsi songsang ku pada rakyat kelantan sebelum ni?? hehehe.. kepada rakyat kelantan.. sy bukan x suka anda sebelum ni.. cuma sy x paham anda semua cakap.. sbb tu la sy kurang sikit bergaul dgn anda semua k.. hehehe.. xder bersikap kenegerian pun.. kalau nak ckp ngan sy.. guna la bsa yg mudah difahami.. at least english pun sy dh paham.. :) okeyyyyy???

ok ok ok ok.. mau mandi dlu.. jap lagi nak wat entry lain lak..
hehehehee..
cau cincau...
zassssssssssssssssssssssss.............

2 comments:

  1. pic depan umah u cantik gilaaa.
    air tembikai susu tak setapp ke?

    :))

    ReplyDelete
  2. da byk entry asyik tertera nama die je..
    jeles ni.. huhu.. ;p

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails