Powered By Blogger

Followers

--x kenal maka x cinta--

"kalau dah baca follow.. xnk baca sila click kat butang "X" "

Thursday, December 9, 2010

-- movie mania --


three.. two.. one.. ACTION!!!
AND THE STORY BEGIN

hurmmm.. mcm entry aku ptg tadi.. aku kan dah ckp ak nak g tgk wayang.. hehehe.. dan tadi aku dah melunaskan hutang piutang yang ak dah tunggak selama lebih 4 hari.. kuikuikui.. maaf.. maaf.. kerana aku mmg jenis yg gila tgk wayang.. huhuhu

tadi aku g tgk wayang ngan my girl.. :) cik mairah click utk berkenalan hehehhe.. as usual kami g tgk wayang kat ecm.. tket dah tempah ptg td... so... dtg amik tket jer..

overall cter narnia ni best la.. memandangkan aku kan follow cter ni dr 1st epi lagi.. tp yg x best.. time ular bsar tu kena tikam.. seyes nampak fake and plastic.. huhuhu.. sedap comment filem org kan?? cba try test buat filem sdri... filem pendek yg hangat pun x mampu nak wat.. hehehhe


sebelum tgk wayang.. cik mairah ni nak beli personal care plak.. so masuk la care4 jap.. dan.. ehem2.. aku terjumpa benda ni.. tetiba ada joke yg kami buat psal benda ni.. tp xperlu la nak dnyatakan kat entry ni kot.. hehehhehe

smbl tgk wayang.. smbl mkn 1901 new york chicken.. hurmmm.. dah lama ngidam.. dah hampir 4 hari tau.. hehehehe :P abis jer movie.. trus kami balik,. memandangkan x elok kuar ngan ank pompuan org smp lewat2 mlm kn.. hehehe...

anyway.. thanks to miss mairah.. for accompanied me just now.. and thanks for everything... next time leh kuar lagi.. hehhehehehe.. ok ok ok.. ngantuk suda.. huhuhuhuhu esk la plak bercerita nya...

utk my sayang.. i love u.. :)

dahhh... good nite..
caucincau...
zassssssssssssssssssssssssssssssssssss......

1 comment:

  1. Oh! What an extraordinary coincidence!! No wonder this girl was divorced by the husband.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails