Powered By Blogger

Followers

--x kenal maka x cinta--

"kalau dah baca follow.. xnk baca sila click kat butang "X" "

Saturday, December 11, 2010

-- nasi ayam ker??? --

three.. two.. one.. ACTION!!!
AND THE STORY BEGIN

well.. ketika perut ku berkeroncong.. tinggal satu kelas lagi utk ku habis kan proses pnp ku pda ari ni.. "ok ok ok.. tahan amat.. tahan.. u can do it.." hati ku bermonolog sendirian.. selepas class network security.. berganti pula dengan subject web.. stated right at the lunch hour.. aduyaiiii.. seyes aku kelaparan.. tp bukan aku sorg yang lapar.. afiq pun sma.. hehehehe..

sambil en din (click utk preview blog beliau) menerang kan tentang encryption.. modification dan bla bla bla bla.. aku dan afiq sempat take 5 utk membincangkan lokasi lunch kami pada hari ni.. hehehehe.. at first.. kfc.. then.. mcD.. then.. kdai nasi ayam.. nak nasi ayam black paper or nasi ayam biasa?? for sure.. kami mempunyai selera yang sama.. so.. nasi ayam black paper la yg jd pilihan.. n then.. plih restaurant plak.. hehehe.. kat bandar dungun.. kat dpn 7e yg tepi pizza hut tu.. hahahaha

nama kedai tu.. kdai mak cik wiah.. nama sebenar zawiah.. hehehe.. dalam kelaparan kami pun pergi la kedai tu.. alangkan hampa melihat pintu kedai itu terkatup rapat.. what the fishh... sungguh.. kami rsa sedih dan sebak.. ttiba lak nak sedih pas tu.. dek amukan kelaparan dan berontakan dari perut.. kami tiada pilihan utk makan.. at last.. kedai sebelah dia yg jd pilihan..

aku ni bab makan mmg memilih skit.. al maklumla.. perut aku ni demand skit.. bkn nak belagak.. tapi klu makan sembarangan nanti kang sakit kang.. saper susah?? aku jgak yg susah kn kn kn kn?? hehehehe...

tapi.. ala cart pun mcm x mnyelerakan jer kat kdai tu.. kami pun plih la.. nasi ayam.. dua2 stuju.. air.. sperti biasa.. ice lemon tea.. hohoho.. sehati sejiwa.. :P

datang la adik yg amik order tu.. dgn lengang kangkung + bayam + khailan ikan masin dia tu.. datang bawa sbatang pen biru jenama kilometriko.. dan sehelai kertas yang aku pasti di jadikan contengan semasa ketiadaan pelanggan.. wawawawa... aku mnta nasi ayam.. sama ngan afiq.. pas tu aku tambah.. "ayam tu nak peha ya dik".. pas tu dia blah mcm tu jer.. ok ok ok.. aku assume dia dgr dan take note dlm otak la.. sbb ak x nmpk dia tulis pun.. dalam ati aku kta.. "mungkin dia dah apal kot"..

lpas 5min.. nasi berikut smp..


aku x paham ngan kaedah pemakanan masyarakat setempat kat sini.. hehehehe.. dlu aku mnta nasi lemak.. tapi ada sambal ikan tongkol.. ok la.. ak leh trima.. sbb kat sni mungkin senang nak dapat ikan kn.. ari ni.. aku minta nasi ayam.. agak2 ayam tu bagi la steam ker.. rebus ke.. bakar ker.. ini x.. ayam goreng kunyit dia bagi.. pas tu nasi plak.. dgn jelantah nyer.. one more thing.. aku minta peha a.k.a. drumstick.. kenapa bagi dada?? buat msa sekarang aku masih belum bersedia utk menikmati hidangan "dada" wakakkakakaa...

aduyaii.. dalam ati ku.. gerenty perut aku meragam balik umah jap lagi ni.. tapi kerana terlalu lapar.. aku gagah kn mulut ku utk menyuakan nasi yg erkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk... totaly out of range.. sorry yea... huhuhuhu

NAHHHHH!!!! aku dah cakap.. sekarang aku duk berulang alik ke toilet.. aduyai...

kepada mak cik zaiwah.. sila la bukak kedai.. jgn mudah nak tutup kdai.. kami merindui nasi ayam mak cik zawiah.. hehehehe

ok lahh.. aku nak settle kan assignment.. ari khamis ni dah nk kena antar.. nnt ada masa ak update entry kat sni lagi k.. :)

1 comment:

  1. salam... pertama sekali,,sy nk gelak dulu ye.. hahaahaha.. agak kelakar laa cerita awak kamal.. p nice,, sebb itu pengalamn awak.. hihi.. anyway,, sian jugak kat awak ye,, akbt dapat menu gtu,, pert meragam.. banyak2 bersabar ye.. hihi

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails