Powered By Blogger

Followers

--x kenal maka x cinta--

"kalau dah baca follow.. xnk baca sila click kat butang "X" "

Wednesday, December 8, 2010

-- tangkap muat turun --


saja2 nak letak print screen ni.. x salah kn kn kn kn?? huhuhu


three.. two.. one.. ACTION!!!
AND THE STORY BEGIN

hai bloggerz skalian.. ari ni.. ari kedua aku pnya class.. wait wait wait.. haruskah aku bagitau korg dah brapa ari aku g klass??? hehehhe... harus la... sbb minggu ni jer.. minggu dpan dh xder entry psal ari2 ku dlm klass.. hahaha

ok ok ok.. here is what happen today.. :
  • ari ni dah settle suda daftar module a.k.a. daftar subject..
  • ari ni jgak dapat first assignment klass web..
  • ari ni jgak aku dah makin bergaul lah dengan dak2 junior aku tu..
  • hehehhe ari ni.. aku nak g tgk wayang ngan kak irah.. (click utk preview) narnia.. dgr cter nya best.. ehehhehe
  • ari ni.. aku nak balik kuantan..
dah dah dah.. dah bnyk sgt 'ari ni' nyer.. opssss.. ada lagi.. ari ni ujan.. seluar aku bsah time aku g klass td.. tp xper.. handsome still ada.. wakakakka... balik kelas ni.. aku x skit prut cam semalam.. still makan d cafe yg sma utk lunch td.. tp kali ni nasi ayam.. dan pilihan minuman yg berbeza iaitu air teh o ice jer..

ok.. thats all for today.. class dismiss wakakakkaaka... aku nak siap2 ni.. kul 5 kang nak balik kuantan dah.. :) wish me safe on my journey kay... erkkkkkkkkkk... sbut psal journey.. tetiba guruh berdentam dentum di luar tu.. huhuhuhu

haaaaaaaa... LAST BUT NOT LEAST.. lupa nak bgtau.. penyelia utk FYP aku.. CIK AZLINA IBRAHIM.. hehehehe.. suker suker suker.. :) mesti sumer org tertanya2 naper aku suker sgt dpt cik azlina tu kan kan kan?? hehehhee.. jawapan nya ikut suka aku la nak suka ke x.. hahaha

ok ok ok ok ok... mau siap2..
daaaaaaaaaaaaaaaa....
cau cin cau..
zasssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails