Powered By Blogger

Followers

--x kenal maka x cinta--

"kalau dah baca follow.. xnk baca sila click kat butang "X" "

Wednesday, December 7, 2011

~~ jari x mungkin menolak kehendak hati.. terutama jari korek hidung ~~

three two one.. ACTION!!
AND THE STORY BEGIN..

1st of all.. kenapa bila aku update n3.. nak tkan ENTER then cursor ni menanar2 entah ke mana2?? SHIT!!! aku perlu tekan shift + enter ker?? ewwwww.... lama sangat x berblogspot.. mngknkah under construction?? dont know..

urmmmmm...bila aku mula on9 sejak sejam yang lalu.. hati ni dah membuak2 nak suruh aku update n3 for my blog.. tapi aku biar jer dlu.. aku duk usha n3-n3 lama.. huhuhuhu.. ada yang sedih.. ada yang aku maki orang.. then aku realize.. BILA NAK BESAR NI AMAT??? wake up!!! wake up... huuhuhu.. entah laaa.. just terpikir.. dan aku x rsa nak lakukan apa2 perubahan pun..

as usual.. tajuk mst x sama dgn apa yg aku nak cerita.. :) dan cerita aku kali ni adalah pasal bulan.. huhuhu.. yea.. BULAN!! bulan malam ni indah..

ok.. thats all.. terima kasih.. :)

CAU CIN CAU..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails