Followers

--x kenal maka x cinta--

"kalau dah baca follow.. xnk baca sila click kat butang "X" "

Saturday, December 10, 2011

~~ wawancara tentang setia ~~

x tau naper biler aku google "setia" punyer image.. dia bagi pic ni..
simbolik utk setia kot.. anyway.. thanks en google..



three.. two.. one.. ACTION!!

AND THE STORY BEGIN...




hi.. jumpa lagi untuk n3 kesekian kali nya pada hari ni.. tetiba jari aku ni cam nak menaip.. menaip.. menaip.. dan terus menaip.. huhuhu..

SETIA.. urmmm.. setia tu apa maksud dia?? ahakssss.... cari sendiri la.. dan pahami sendiri lah maksud setia yea.. :) sbb setia ni terlalu subjektif untuk setiap org..

ni adalah pandangan sesetengah orang tentang pengertian setia dalam hidup dorg..

HALIMAH SENGET, 50thun, kg lemas sekejap : "setia tak bererti tak curang"

JALI AYAM GALAK, 68thun, taman ayam : "setia x semestinya kena kongkong"

JAMAL MANDAT, 21, bukit kayu hijau : "setia??? apa tu setia?? saya x pernah nak fahami erti setia.."

SEAN KENARI, 12, auckland : " I'd tried to be loyal.. but i just cant to be like my lover.. she is more loyal"

BERAT ANDUNG, 45, yogyakarta surabaya : "enggak tau mau bilang gi mana.. emangnya enggak ada manusia yang setia di mukabumi allah ini.."

SORTI ARTIKUS, 38, songkla thailand : "emangnya ada yang setia kayak gitu?? itu cumaan dongeng yuk" tetiba thailand ni cakap indon



YESSS.... begitu lah beberapa wawancara yang telah dibuat di seluruh pelosok dunia.. pelosok ker???

tapi.. setia bagi insan yang bernama AHMAD KAMAL B JANUDDIN @ IBRAHIM, 23, KUANTAN.. : "setia bererti perasaan ingin bersama, tidak menduakan, tidak mencari yang lain, tidak melebihkan yang lain.. dan tidak menggagungkan yg lain.. sentiasa menjaga hati dan perasaan org yg kita sayang.. dan ckup lah dengan apa yg kita ada.. setia.. :)"

sampai di sini saja en3 saya pada kali ini.. kepada anda semua.. apa pula pengertian setia dalam hidup anda???

p/s: nama tiada berkaitan antara yg hidup atau yg telah mati..

cau cin cau...

zasssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails