Followers

--x kenal maka x cinta--

"kalau dah baca follow.. xnk baca sila click kat butang "X" "

Saturday, December 10, 2011

~~ 11 / 12 / 11..11 tahun sudah berlalu.. kini kembali.. ~~

three.. two.. one.. ACTION!!!
AND THE STORY BEGIN!!!!!!

haiiii.. seperti yg aku janjikan... dalam ENTRY yg lepas klik untuk preview.. tarikh keramat yg ditunggu2.. hahahaha... tarikh 11/12/11.. cantik kan kan kan kan kan please say cantik?? kapit mengapit terkapit gitewwww!!!

anyway.. cerita di sebalik 11/12/11..  ni bkn sbnrnya berlaku pada hari ni.. tarikh ni merupakan ulang tahun satu peristiwa indah 11 tahun yg lepas.. IMPAK NYA?? wahhh cukup besar tuan2 dan puan2.. saya ulangi.. IMPAK NYA?? wahhh cukup besar tuan2 dan puan2..

nak tau apa peristiwa ni?? ok.. kita kata kan lah yg watak dalam peristiwa ni adalah bukan nama sebenar ok?? dan anggap ianya hanya lah rekaan semata2..

11/12/2000.. seorang budak bernama KAMAL (bukan nama sebenar) bersama 6 org lagi budak2 yg sama usia dengan nya akan dikhatankan.. uhukssssssssss... tetiba rasa NGILU..ewwwwwww....

dr 6 org lagi tu.. hanya sorg jer yg dia kenal.. iaitu rizaluddin (juga bukan nama sebenar) kawan / jiran satu lorong ngan rumah dia di sri damai (bukan alamat sebenar).. abah si kamal ni.. nama nya EN JANUDDIN (bukan nama sebenar) excited sbb anak lelaki bongsu dia ni akan bersunat a.k.a. khatan.. siap buat canopy berbiji2.. tumbang kerbau, lembu, kancil, tupai, kucing memerang tenggiling.. buat nasi tomato nak dijamu ke semua org kg.. semua ker??

anyway.. si kamal ni.. saya tegaskan sekali lagi yaaa.. kamal bukan nama sebenar.. ok ok ok.. kamal ni akan disunatkan bersama 6 org lagi di kg pakcik bau2 rambutan nya di permatang badak kuantan (bukan lokasi sebenar)..

seawal pukul 10 kamal ni bertolak bersama rizaluddin ke rumah pakcik si kamal ni.. nampak gayanya akan disunatkan oleh tok mudim moden.. hehehehe.. ok.. sebelum aku proceed.. aku cerita kan apa kisah dongeng yg diceritakan kepada aku kamal ni sebelum dia bersunat.. ramai relative kamal ckp menda ni..

- bila sunat dia tarik tutttt... pas tu dia hiris dalam keadaan kita sedar..
- nanti dia kapit kita punyer tutt dalam batang pisang.. kemudian dia chop tuttt kita smp putus..
- sebulan kita xleh kencing.. kena duduk dalm rumah.. (kalau xleh kencing.. mst mati)
- kalau tuttt kecik.. lagi susah dia nak sunatkan.. sbb diatarik tutt kita smp panjang..

ok.. ok.. ok... sumer cerita tu mst lah menggerunkan budak bernama kamal yang berusia 12thun time tu.. saper2 dgr dan x pernah alami pun akan takut kottt...

proceed... smpai di rumah pakcik dia.. abg dia nama shahrul (juga bukan nama sebenar) cakap "mat.. mat dlu ekhh??? xder aper nyer.. bukan sakit pun.. cepat buat.. cepat abis" nada memujuk.. hehehe.. kamal pun masuk ke bilik tempat tok mudim tu nak potong dalam batang pisang.. huhhhh... tu pahaman dia time tu laaa... dia masuk..

tok mudim kata.. "cabut suar".. dia pun turut jer la.. baju melayu biru masih dipakai disinsing hingga ke dada.. abg shahrul ada di sebelah bersama beberapa org lain.. x sure lagi saper yg ada.. abg2 si kamal tu jugak kot.. kamal di suruh baring di atas satu kerusi mcm kat dentist tu.. tapi dia kena kangkangkan kaki.. hahaha.. :)

tok mudim pun apa lagi.. terus la bersiap2 dgn peralatan dia.. yg mana si kamal tu dah x nampak apa dah.. semua dikaburi dgn air mata ketakutan.. dalam hati.. (mati lah aku ari ni.. sambil teringat pesanan2 mereka2 yg baik hati sebelum2 ni).. crettt... crettt... crettt... crettt... crettt...kira brapa bnyak "crettt..." yg ada.. tu lah banyak nya suntikan pelali yg diberikan.. kamal dah kebas sambil menahan esak.. tup tup.. tok mudim kata.. "BUDAK NI XLEH SUNAT LAGI NI.. BADAN DIA BESAR.. TUTTTT DIA TERMASUK KE DALAM.. KALAU NAK SUNAT TUNGGU LAH TAHUN DEPAN.. TAPI DIA KENA JAGA MAKAN LAHH"

dalam hati si kamal ni cukup lega......... FUHHHHHHHHH.. rasa macam terlepas bebanan menjunjung 2 biji klcc di atas bahu..dgn rasa gembiranya.. tapi masih teresak2.. kamal bangun dan pakai balik suar.. entah giliran saper plak lepas tu.. hahaha.. dia duduk di muka pintu.. abg shahrul datang dan duk di sebelah dia.. "mcm mana ni mat?? kat umah dah buat kenduri ni.. siap buat canopy berbiji2.. tumbang kerbau, lembu, kancil, tupai, kucing memerang tenggiling.. buat nasi tomato nak dijamu ke semua org kg.. semua ker?? " copy balik.. malas nak taip..

kamal pun masih berdiam.. terus abg shahrul menyambung perbualan.. "kita pergi klinik ekhhh.. mana tau klinik boleh buat" erkkkkkkkkkkkkkkkk???? kembali berdebar.. tp.. memikirkan kat umah dah riuh rendah org dtg.. huhuhuhu.. kamal pun on jer.. dia pun di bawa ke klinik ROSLI dekat cenderawasih (bukan lokasi sebenar). dan disitu.. penantian itu maha menyeksakan.. fuhhhh.. tunggu ada sorg budak tgh nak khatan.. huhuhu...

AHMAD KAMAL..  panggil seorang nurse.. aduhhhhh.. kamal tu dah berdebar tahap dewa nak turun ke darat.. dia pun bangun.. dan masuk.. sperti tadi.. dia di suruh cabut seluar dan baring di atas kerusi mcm dentist tu.. kali ni.. creeeett... creeeett... creeeett... creeeett... creeeett... creeeett... creeeett..... berapa kali "creeeet"? pandai.. 7 kali sumer nyer.. huhuhu termasuk yg tok mudim tadi berapa??? 12.... yeaaaa... pandai nyer...

ketung ketang srapppp srepppp puchhhh.. ahhhhh.. ohhhh yeahhhhhhh... yeahhhhh... come on baby... "dah siap..." kata dokter yg sunat si kamal tu.. kamal pelik.. da siap btul ker??? mana batang pisang nyer?? mana yg dikata sakit tu nya??? yg ada tutttt yg sudah dibalut kapas.. mana anasir2 setan yg didokterin ke dalam minda dia sebelum ni?? xder.. sumer tu sumer hanya lah kisah utk menakutkan kamal tu jer.. fuhhhhh... balik jer rumah.. kamal tu bangga sebab dah sunat kn kn kn kn?? penuh org berjamu di bawah canopy tgk dia di junjung masuk dr dlm kereta ke dalam rumah.. huhuhu..

kamal baring kat ruang tamu belah atas rumah nya.. dan tetiba.. abah dia datang.. "nah.. ni pakcik din kedai bagi".. kamal tertanya2.. apa benda ni?? dia bukak sampul.. ad note 50.. hehehe.. dia tanya abah dier.. "naper pak cik din bagi duit bah?" abah jawab apa.. entah aku x ingat plak perbualan si kamal ngan abah dia tu.. ni kn cerita rekaan.. huhuhu lepas tu makin ramai tetamu datang bagi duit kat dia.. owhhhhh.. sungguh bahagia sbb cecah 1k dia dapat time dia sunat tu..

dan.. sminggu lpas tu.. gi cabut kapas.. settle everything.. maka hidup lah kamal sebagai lelaki dewasa yang masih belum matang perangainya.. hahahaha.. :P

kenapa impak dia besar kepada kamal??

sebab :
- dia bleh kencing..
- dia dapat duit banyak..
- dia dah melangkah ke alam dewasa..
- dia boleh aplikasikan tuttt dia utk perkara2 tertentu.. hahahaha sorry agak melucah..

ok.. sampai di sni saja...
sekali lagi.. semua watak dan dan lokasi di dalam cerita ini adalah rekaan semata2..

cau cin cau....
zassssssssssssssssssssssssssssss...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails