Powered By Blogger

Followers

--x kenal maka x cinta--

"kalau dah baca follow.. xnk baca sila click kat butang "X" "

Wednesday, December 7, 2011

~~ lekuk mata saya.. ada yang suka?? ~~

pic lekuk mata

three.. two.. one.. ACTION!!!
AND THE STORY BEGIN..



pic di atas.. ewwwww.. memang sajer jer aku uploadkan.. actually tu salah satu dari dp fb aku.. and.. urmmm.. n3 kali ni bukan masuk bakul angkat sendiri.. ATAU... masuk lift tekan butang sendiri.. ATAU.. gantung diri ikat sendiri.. OR WHAT SO EVER YANG BERKAITAN DGN PEPATAH TU..

ada la somebody ni.. hahahaha.. nama dan identiti biarlah rahsia ya.. 1st time nak kuarkan n3 pasal dia ni.. dia kata dia suka muka aku.. bila aku tanya which part of my face that u like most?? dia kata lekuk di tepi mata..

FUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!... until now, aku still wonder.. apa yang di maksudkan dengan lekuk di tepi mata tu?? huhuhuuhu... start from the day aku dapat compliment tu.. ak slalu usha2 la lekuk di mata aku depan cermin.. tgh mandi pun duk tgk lagi.. time nak tidur pun duk raba2 lekuk yg di katakan ada di mata aku.. urmmm.. is it a compliment or a mock?? sbb aku rsa mata aku ada lingkungan gelap bawah mata.. dan x der la berbeza mana pun mata aku compare ngan manusia normal yg lain.. urmmmmmmmmmmmm

anyway.. terima kasih la pada somebody tu yea.. sebab dia melihat apa yang ada pada diri ku.. dan mengekspresikan nya atau mengzahirkan nya dengan kata2.. orang lain tgk jgak.. tp xpernah pun kata apa2.. huhuhuhu.. at least dapat feed back.. x ksah la negative of postive.. but its still a feed back:)

ok.. still waiting to see u on the next breath of mine.. :)
sampai sini jer.. next time plak kita berblogging yea..
cau cin cau...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails