Powered By Blogger

Followers

--x kenal maka x cinta--

"kalau dah baca follow.. xnk baca sila click kat butang "X" "

Saturday, December 10, 2011

-- CAKE oh CAKE... p/s: bukan band yg nama cake tu--

three.. two.. one.. ACTION!!!
AND THE STORY BEGIN...

terima kasih kpd en google untuk gambar cake di atas


cake oh cake... x banyak yg nak aku carutkan coretkan dalam entry kali ni.. just wanna say about cake.. HANYA MENGENAI CAKE!! aku ulangi.. HANYA MENGENAI CAKE!!

ok.. CAKE... tu dalam ejaan mat saleh nya.. tp klu eja dalam bahasa melayu nya adalah KEK.. bunyi nya seakan sama.. and.. yes.. aku ulangi.. bunyi nya seakan sama.. fuhhhhhhh... aku ni ada gagap ker aper?? duk ulang benda sama?? aishhhhh

ok ok ok.. macam ni kisah nya.. korg bagi lah cake macam mana besar dan cantik dan menyelerakan dan mengiurkan dan mengghairahkan dan menghornykan sekali pun.. aku x makan.. alkisah di sebalik kenapa aku tak makan kek?? urmmm.. biar lah org2 tertentu jer yg tau..

OK??? cukup untuk korg tau yg aku x makan cake.. aku mungkin pandai buat sesetengah cake.. tapi..aku x makan cake.. bukan sbb kampung.. asli.. jakun atau apa.. tp aku x makan.. tlng jangan buat spekulasi songsang dan negative yea.. huhuhuhu..

kepada yang berminat utk beli cake utk aku.. urmmmm.. aku hargai.. tp maaf kalau aku x makan!!! cubit sikit jerit supo ponde mngkn bleh.. untuk jaga hati org yg beli.. hehehehehe.. :) dan kepada yg makan cake depan aku.. makan lah.. sebab aku x kisah pun.. aku mmg x makan cake..

ok ok ok.. dah cukup aku beleber ttg cake.. nanti kita jumpa lagi yea.. selamat bertemu lagi.. :)

WAIT WAIT WAIT... ingt lagi di awal n3 ni??
"cake oh cake... x banyak yg nak aku carutkan coretkan dalam entry kali ni.. just wanna say about cake.. HANYA MENGENAI CAKE!! aku ulangi.. HANYA MENGENAI CAKE!!"   

jadi korg dah tau kn naper aku cakap aku hanya nak ceritakn tentang cake?? kira lah berapa banyak perkataan cake/kek yg aku taip.. dan korg kuasakan dgn 10000000000000 sebanyak tulah keinginan aku untuk bercerita pasal cake.. ok.. sampai sini dulu.. bye..  

cau cin cauuu...
zassssssssssssssssssssssssssssssssssssss

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails