Powered By Blogger

Followers

--x kenal maka x cinta--

"kalau dah baca follow.. xnk baca sila click kat butang "X" "

Wednesday, December 7, 2011

~~ (sambungan) jari x mungkin menolak kehendak hati.. ~~

olaaaa.. olaaaa....

tadi tu just warm up jer.. aitt... jumpa lagi bersama saya di n3 ke2 pada malam yang ditemani bulan yang indah.. huhuhu.. bagi yang x sempat nk tgk bulan.. sila jenguk di luar tingkap sekarang.. kerana mungkin x dapat nak tgk bulan dah esok hari.. hargai lah bulan anda.. sebelum anda kehilangan nya..

ok.. enough with the MOON... heyyyy.. saya baru lepas ber dinner dengan kawan saya AZUADI.. i can say.. he is such a good friend of mine.. :) yup... thanks sbb banjer yea.. klu x banjer pun ko mmg kawan baik aku.. noted tu tau..   anyway.. bila lepak ngan azuadi atau lebih manja dipanggil di ni.. hahahaha/// ishhhh.. mmg macam2 cerita lah kuar.. even kita org satu lorong.. dan bleh kata kerap la jumpa.. tapi still macam2 cerita yg nak dikongsi.. huhuhu.. dan azuadi ni jenis yg suka mendengar and.. surely dia seorang advisor yg bagus.. hehehehehe.. good to have friend like him.. suatu hari nnt rsa cam nak kuar n3 pasal ko lahh di.. :) nnt kan yea..

ok.. since aku dah lama x update n3 kn.. urmmm.. aku sdri x tau reason naper aku x update.. tapi aku bg la excuse.. antaranya

- aku masuk hspital
- family member aku masuk hospital jgak..
- malas
- tak tau nak tulis apa
- sibuk ngan aktiviti semasa
- berinterview
- bertemuduga (sajer nak bg banyak skit excuse ni)

hahaha.. anyway.. klu aku update pun.. aku tau saper jer yg duk view blog aku ni..  dan mmg x ramai.. hahaha.. of coz la org tu adalah aku, aku aku aku dan aku jer.... hahaha.. and ada la 450 stalker aku yg duk stalk.. tetiba jer antar msj berkaitan ngan blog.. huhuhu.. even xder org comment.. tp still ada yang sudi membaca.. terima kasih yea...

heyyyyy... tgh2 taip ni.. aku dgr lagu kat winamp.. and fewwwwwwwwwwwwwww.. sentap jap.. tetiba sudirman ni nyanyi lagu ayah dan ibu.. uhukssss...

sekarang.. dan tukar lagu system of a down.. hahahhaa...

wehhhh.. ada kawan yang dah nak kawin ker?? uhuksss.. semoga korang bahagia yea.. :) tahniah dan maaf klu aku x dapat datang yea.. aku banyak commitment...

tadi kan.. aku terbaca satu blog mamat ni.. urmmmm.. banyak menda yang dia post.. tapi kn.. bukan nak kritik la.. dia just copy paste belaka intipati n3 dier.. aku pun macam blurr jap.. tp xper laa.. blog dier kn?? huhuhuhuhuhu.. kepada blogger2 skalian.. klu nak tulis blog tu.. tulis laa.. tp xyah la duk copy dari menda lain yea.. bosan nak baca.. sebab nampak sgt fake and ciplak.. huhuhuhu

wehhhhhhhhh.... ari ni dah 8/12/11.. lg 2 ari jer lagi nak jejak ke 11/12/11.. huhuhuhu.. ada event penting pada tarikh tu..anyway.. xnak bg tau lagi.. hehehe.. nak tunggu tarikh tu smp.. klu ada mood aku akan post n3 pasal tu yea.. huhuhuhuhuhu

ok ok ok... dah dah dah.. publish dlu lah..
aku tau n3 aku sumer ngarut.. hahahaha.. :) tapi x fake..
cau cin cau.. zasssssssssssssssssssssss

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails