Powered By Blogger

Followers

--x kenal maka x cinta--

"kalau dah baca follow.. xnk baca sila click kat butang "X" "

Monday, December 12, 2011

~~ HUTAN TERBAKAR.. NAMPAK ASAPNYA.. TSUNAMI DI HATI?? SIAPA YG TAHU? ~~

en google.. thanks


three.. two.. one.. ACTION!!!
AND THE STORY BEGIN..
hey hey hey hey!!!!! i'm back.. fuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.. budget cam ramai jer yg tunggu kehadiran aku kn kn kn kn kn??? sungguh budget x seperti biasa.. biasa nya apa?? hehehehe.. biasanya tajuk x sama dgn apa yg terkandung dlm en3 aku kn kn kn?? and like i said.. x seperti biasa.. tajuk kali ni mmg ada kaitan dgn en3 yg aku bakal carutkan coretkan jap lagi..

anyway.... hari ni cuaca dah nampak cerah skit.. HUJAN??? bukan band hujan yea.. hujan dah benti.. YES YES YES!!!! padan muker xleh main air.. hahahaa... (apakah yg aku mengarut- kan ni??)

back to my story.. "~~ HUTAN TERBAKAR.. NAMPAK ASAPNYA.. TSUNAMI DI HATI?? SIAPA YG TAHU? ~~" aishhhhh... berahi benor copy mengepaste ni.. ok ok ok ok... tajuk ni kisah macam nak cerita pasal hutan terbakar kn?? dan tsunami dalam hati.. hahaha tsunami dalam hati?? hikhik... sajer sebenarnya aku nak menggedik dan mencapap dan menghornykan korg ngan tajuk2 yg macam ni..

ACTUALLY... yes.. aku tgh sedih.. alahiiiiiii... sebelum ni pun dah bnyak en3 sedih yg aku tulis kn kn kn?? memang aku ni PENGHIDAP BI-POLAR DISEASE PUN.... korang tau x apa bipolar disease tu?? mst tak tau kn kn kn kn kn?? macam kata KATY FERY dalam lagu HOT N COLD dier tu lahhh.. huhuhu bipolar ni penyakit yg boleh mood berubah2 tertiber.. dari happy kepada tak happy.. dari tak happy TUP TUP TUP... bleh plak jd hyper happy.. hahaha


ok... masih dalam mood sedih.. actually aku pun x tau naper aku nak sedih.. naper aku selak2 kediri bak kater org pahang.. duk layan perasaan.. fuhhhh.. yg aku tau dia curang.. curang.. dan masih tetap curang.. dan aku?? MASIH SETIA SETIA DAN SETIA.. naper lah aku asyik berjumpa dgn org yg x reti nak hargai pengorbanan seorang insan kerdil macam aku ni???

aku tau dia fames.. dan ramai org minat dan peminat bertimbun.. account fb smp 23 buah.. skali kuar post.. berpuluh smp ratus org like/org comment.. aku tau.. salah aku sbb suruh dia sayang kn aku.. aku tau.. salah aku sbb menanam benih cinta dalam hati aku sndiri.. salah aku sbb aku siram cinta tu dengan rindu dan kasih sayang selama ni.. dan salah ku biler aku x letak racun pada cinta tu.. supaya xder serangga perosak yang datang menjahanamkan cinta tu.. tapi.. sumer nyer macam dh terlambat.. macam dah xleh nak baiki dah.. setiap masa ada jer rasa x senang.. stiap masa hati ni slalu terluka.. setiap masa dia akan tikam.. stiap masa diri ini akan terhiris luka.. dan setiap pada itu juga la.. aku terkapai2 kehausan dalam rimba cinta ni..

anyway.. x tau pada saper nak ngadu.. kalau aku ngadu kat dia.. aku kena balik.. jadik.. sini lah tempat aku mengadu domba.. wait wait wait.. mengadu domba tu aper?? slalu dgr.. tap x paham maksud dia apa.. huhhhhhhhhhh... blog ni lah apa yg aku rasa.. dan blog ni lah apa yg aku lalui.. aku tak harap untuk org baca pun.. dan aku tak harap untuk org comment sgt pun.. ni lah blog aku.. dan kepada pengkomen2 dan otai2 blogger.. xyah nak sibuk2 la condemn blog murahan aku ni.. sbb ni macam diry aku.. cuma org bleh bca jer.. and... yes.. ak x perlukan firewall bagai laaa.. sbb blog aku x canggih macam korg yg vouge2 tu..

anyway.. sampai sini jer yea... salam 2 negeri.. 1 benua, satu banjaran.. kita berpijak di bumi yg nyata.. harus ku pegang dan ketahui insan seperti mu susah nak setia.. ok ok ok ok..

tadi ada post kat fb..
"AKU PULANG DENGAN HATI YANG SEBAL.. GERIMIS DI LUAR.. BERGANDA LAGI HUJAN DI HATI.. HANGAT NYA CINTA CUMA SEMENTARA.. MENDUNG BERARAK DI TGH HARI RUPANYA.. KAU DUA KAN AKU TANPA RASA.. DAN AKU TIDAK SALAHKAN KAU.. Andai Itu Takdirnya. TIDAK PULA AKU MENYALAHKAN TAKDIR DARI YANG ESA.. AKAN KU TUNGGU HIKMAH DARI YANG BERKUASA.. MUNGKIN SATU HARI NANTI.. AKAN KAU KETAHUI BEZANYA CINTA DARI SANG KACA DAN JUGA SANG PERMATA.. YANG MANA MENUNTUT NAFSU SEMATA-MATA.. DAN YANG MANA MENUNTUT CINTA YANG SEBENARNYA.. KU HARAP LEKAS KAU TERBUKA MATA.. TERIMA CINTA DARI Pengemis Muda.. KERANA KAU DAN AKU ADALAH SATU.. DAN TIADA DUANYA.. — at PUSARA DI LEBUHRAYA"

naper aku paste menda ni?? sbb aku punyer blog.. aku punyer suker laaaa... hikhikhik...

dahhhh.. cau cin cau... zasssssssss.....

1 comment:

  1. Ape yg ko kerepek eh... merepek ni bang?... ape2 pun ko nye blog ko punye suke la kan...hehehe byk2 bersabar ye...nice blog...salam ziarah & follow di sini~

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails