Powered By Blogger

Followers

--x kenal maka x cinta--

"kalau dah baca follow.. xnk baca sila click kat butang "X" "

Friday, December 9, 2011

~~ bila jari AHMAD KAMAL JANUDDIN cakap pasal cinta ~~

three.. two.. one.. ACTION!!!!!
AND THE STORY BEGIN...



tengah2 tido.. tertiba terkejut dgn satu getaran.. hati terdetik.. gempa bumi kah??? OWHHHHHHHH!!!! tidak.. rupanya hp bergetar bawah badan.. macam mana bleh duduk bawah badan?? sbb tidur buas.. hahaha.. dari atas kepala.. bleh plak hp tu duk bawah badan kn kn kn?? jd kepada yang nk jadi pasangan ranjang saya.. sila berhati2.. kerana queen size punyer katil pun x muat tau.. hikhikhikhik...

back to my story.. ada mesej"s" kat hp saya.. sperti biasa.. mcm2 nom pelik akan masuk.. celcom tak celcom.. org2 persendirian.. kekasih2 halal.. kekasih2 haram pun x ketinggalan.. aishhhh.. tapi ada satu nama yg aku akan dahulukan.. hehehehe..

"SAYA TELAH MENJALANI X-RAY ARY NI"  aku terkejut dalam keadaan mamai!!!!! terus terduduk dan teruskan pembacaan "& MEREKA JUMPA AWAK DALAM ATI SAYA.. DOKTOR CAKAP KALAU KELUARKAN AWAK.. SAYA AKAN MATI SBB SAYA X BLEH HIDUP TANPA AWAK.. APA PON.. TERIMA KASIH SBB PERNAH BUAT SAYA SENYUM & CERIAKAN HIDUP SAYA.. TERIMA KASEH.. HEHEHE" aduhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... memang senget btul dapat mesej macam ni bila tgh tidur... fuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.... lega rasa macam baru lepas buasir bila tau itu cuma lah satu mesej penghargaan..

tapi dalam keadaan sengal ubi kentang lenyek ala2 kfc tu disaluti cheez and mayonis.. aku gembira.. dan agak bahagia.. hehehehe :P syg.. terima kasih.. syg pun dah banyak berkorban utk b kn??? apa2 pun.. SAYA SAYANG AWAK SENDAT2!!!!! harap2.. kita akan terus bahagia.. xmo gaduh2 lagi tau..

dari insan yang cukup menyayangi awak.. AHMAD KAMAL B JANUDDIN @ IBRAHIM..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails