Powered By Blogger

Followers

--x kenal maka x cinta--

"kalau dah baca follow.. xnk baca sila click kat butang "X" "

Saturday, January 14, 2012

-- bila kentut dah x wangi lagi --

thanks en google




three, two, one.. ACTION!!!

AND THE STORY BEGIN

wahhhhhhhhhhh.. lama suda.. sudah lama.. agak lama.. aku tak mengupdate entry.. huhuhu.. dan aku cipta rekod utk x kuar post pasal azam2 atau berkait ngan tahun baru.. yeahhhhhh... even ayat ni ada perkataan tahun baru

hey hey hey.. back to the topic.. korg paham ker?? i bet u dont..
BILA KENTUT DAH X WANGI LAGI.. urmmmm.. pnah tak korg dengar kata2 org yg pernah bercinta sebelum2 ni?? ayat nyer ada la bunyi cam ni.. "KALAU SEDANG HANGAT BERCINTA.. PASANGAN KITA KENTUT BAU TEMPOYAK + PETAI PUN KITA KATA WANGI.." click utk pergi ke post fb aku haha.. mmg cam tu kn?? time kita sayang.. sumer benda yang kekasih kita buat.. sumer nya nampak baik di mata kita.. tp kn.. what happen bila dah tak sayang??

BILA dah tak sayang.. even pandang pun dah xnk.. yeahhh.. en3 kali ni bukan lah nak cakap pasal sadis dari lubuk hati ku.. cuma sekadar nasihat untuk kawan2 yang baru2 nak bercinta tu.. jangan lah setuju seratus peratus apa yg kekasih kita buat.. even kita tak setuju pun apa yang dia buat tu.. tapi bila dah cinta.. membabi buta jer setuju apa yang kekasih kita buat tu.. for what??? what for???

ini  x sepatutnya berlaku.. sepatutnya.. even kita sayang tahap syurga ke 7 pun.. jangan lah setuju seratus peratus apa yang pasangan kita buat.. kalau rasa salah.. tegur.. laki atau pompuan.. dan kalau rasa betul.. baru lah setuju.. JANGAN JADI BODOH SANGAT... HUHUHUHU

saya tulis en3 ni atas pengalaman.. dan pengalaman ni akan saya bawa ke masa hadapan.. hehehehe... :P

ok.. sampai di sini saja en3 saya.. ba ba black sheep.. cau cin cau....
zassssssssssssssssssss....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails