Followers

--x kenal maka x cinta--

"kalau dah baca follow.. xnk baca sila click kat butang "X" "

Monday, August 27, 2012

---single lagi best kot!!!! ---





three.. two.. one.. ACTION!!!

AND THE STORY BEGIN....

Hi.. salam sejahtera dan salam syawal buat semua umat islam..

Diam x diam sambil menjerit ... sedar tak sedar sambil pengsan kita dah pun berada di penghujung august.. cepat nya masa berlalu.. rsa nya masih sempat untuk saya ucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin..
Cakap pasal raya.. pada malam raya yang lepas.. saya, ahmad kamal b januddin @ ibrahim mengisytiharkan diri saya sebagai single dan tidak terikat dengan mana2 hubungan kasih sayang kecuali keluarga dan kawan..

“AWAK NAK SANGAT PUTUS KAN?? AMIK LAA.. AMIK PUTUS TU.. PUTUS PUTUS PUTUS PUTUS.. TU JER YANG AWK ASYIK CAKAP.. JANGAN KATA NAK PERBAIKI HUBUNGAN KITA, KALAU AWAK HANYA CAKAP PASAL PUTUS PUTUS PUTUS.. “

Hahaha.. tu lah butir perbualan terakhir aku yang mengejutkan kakak ipar dan abg aku yang turut berada dalam kereta time tu..  maaf kan saya.. perkenalan kita hanya sampai di situ jer.. walau pun sy hanya sempat kenal awak untuk 3 bulan dan 17 hari.. saya rasa macam saya telah kenal awak seumur hidup..

X dinafikan saya juga x lekang dari salah dan khilaf.. tapi xda la sampai nak jadi psychopath.. buat hal 10 min, min maaf.. baik 10 min.. buat hal plak.. saya dah x tahan nk hidup macam tu..

so.. jalan penyelesaian nya.. kita putus jer laa... mngkn sy bukan la lelaki yang terbaik utk dia.. dan dia bukan lah pasangan yang terbaik utk sy.. apa2 pun.. sy bahagia mengenali dia selama usia perkenalan kami yg hanya mencecah usia suku tahun..
sampai di sini saja..
cau cin cau.. zasssssssssssssss

p/s : sy mmg x pnah buat en3 pasal awak.. awk pernah merungut yg xda satu en3 pun psal awk dlm blog sy yg ngarut ni.. slalu cakap pasal bulan.. asmara dan lain2.. ckup la ni sbg en3 pertama dan terakhir yang sy tulis berkaitan ngan awk.. semoga berbahagia.. dan yang paling penting.. ubah lah perangai tu.. sampai mati pun xda yang boleh tahan ngan pangai awk kalau awk terus terusan mcm ni..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails