Powered By Blogger

Followers

--x kenal maka x cinta--

"kalau dah baca follow.. xnk baca sila click kat butang "X" "

Friday, August 31, 2012

-- plu.. gtg.. btm.. ttyl.. ily.. rezeki kad top up --

three.. two.. one.. ACTION!!!

AND THE STORY BEGIN..
 
ASSALAMUALAIKUM dan salam sejahtera..

Entri pendek jer kali ni... tadi aku ada kuarkan entri psal barang2 saka aku tu kan?? APA?? X BACA LAGI??? Klik sini...

Ekoran daripada sesi photoshoot aku dgn menda2 x bergerak tu.. tertiba mata aku tertancap pada satu kad top up yang unik.. hahahaa

Teka.. teka.. teka... jeng jeng jeng...

Aku jumpa kad top up x guna lagi.. maksudnya x gores lagi laa.. hehehehe excited giler aku.. even Cuma 10 inggit.. hehehe.. terus aku gores dan try reload.. mesej celcom balas.. “the reload number was expired”.. urmmmm.. tgk2 kad kad top up tu.. mmg dh due date dia thun lepas.. terus aku call abg aku.. dia ni dulu xz celcom kat tg malim.. tanya dia.. “bla bla bla bla bla.. “ dia suruh aku gi celcom.. 

Aku x puas hati.. ak call celcom cs.. bkn counter strike ataupun city square.. tapi celcom customer service atau lbh dikenali sbg careline.. 1111 nom dier.. nnt tekan 1 untuk bhsa melayu..  hehehehe.. dah dah.. org cs tu pun kata menda yang sma ngan abg aku ckp.. so.. muram lah balik muka aku.. xper.. nnt aku pergi lah ada msa.. terlanjur pg kerja tu.. lalu jer la kat kamdar tu.. kan kan kan??

Korang x percaya ekhh?? Ni bukti kad top up yg aku jumpa tu.. serial number dia aku hilangkan.. tkut nnt ada yang kautim ngan celcom dalm talian.. hahahaha (zaman sekarang.. apa2 boleh jadi)

  



10 inggit jer?? Yup.. mmg 10 jer.. tp 10 tu cukup bermakna utk mesejholic mcm aku ni.. huhuhu..

Ok ok.. gtg.. btm.. t.. plu.. b... ttyl.. lol.. sumer short form dh keluar..
Cau cin cau.. zasssssssssssssss...
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails