Powered By Blogger

Followers

--x kenal maka x cinta--

"kalau dah baca follow.. xnk baca sila click kat butang "X" "

Saturday, May 28, 2011

-- kenapa kita perlu makan?? --

hello hello hello... mau kopi atau milo???
sudah lewat malam masih belum tidur?? ishhh.. apa nak jadi ni?? haha..
paku dulang paku serpih... ewwaahhhh... mengata orang diri sendiri yang lebih..
ahhhhhhh sudaaahhhh!!!! apa yang aku mengarut dinihari macam ni ni?? haha

as usual.. tajuk en3 aku tak der kaitan ngan isi kandungan.. hikhik.. tajuk mesti gempak gempak ker?? haha
ermmmm.. kalau perhatikan kn kn kn?? aku agak happy malam ni.. aishh.. tak tau la naper.. tapi aku happy.. x banyak yg aku nak update hari ni.. maklumlah.. aku kan ordinary guy jer.. bkan nyer perlu hadir event2 vasss...

hari ni aku makan.. mandi.. main fb.. ermmm... kencing.. tutt.. dan tutt... ermmm... dan tutt lagi hahahah...
ari ni ank saudara aku balik cuti.. hikhikhik.. dah agak lama dia x balik rumah ni.. tapi hari ni 3 bradik tu dpt join makan malam bersama.. tambah plak adik aku ada 2 hari jer lagi kat kg.. hik hik hik.. tambah lagi 2 bradik anak kakak sulong aku..

tadi malam.. aku yang masak.. sup ayam ala mamak.. kangkung greng blacan.. and ikan goreng.. picture tak sempat nak snap.. hikhikhik.. makanan masuk perut baru tringat nak snap pic.. pas makan.. kami main saidina ramai2.. dijoin plak sorang kawan aku yang bernama ANDOC.. hey hey hey.. AKU MENANG tadi.. tp ada confession of a broken heart yang aku nak wat kat sini.. hikhik.. aku men tipu tadi.. hahahha.. sbb tu aku menang.. dengan bangga nyer bila cousin aku sbg banker, nak bagi duit curi2.. aku tolak.. konon nya main jujur.. tp sblm aku tolak tu.. dah bnyk kali dia hulur 5k.. hahahaha dan aku terima dengan ikhlas

heyy... petang tadi.. aku bertani OKAYYYY???? hahahhaa... senaman yang bagus.. actually.. bukan lah bertani aper pun.. just tolong ketatkan paip sprinkler yang berpuluh jumlahnya kat kebun bakang umah aku tu.. alkisah perancangan nyer.. abg aku nk wat tanam strawbery kangkung.. so aku yg tak berbuat aper2 wat msa ni.. tlg la apa2 yang patut.. jangan nampak goyang kaki plak.. huhu

heyyy.. dah dah dah.. sekarang aku kat Suria Perdana Indera Mahkota.. tgh tunggu bola nak start.. erkkkk... jangan silap paham ok?? aku bkn la mnat sgt bola nyer.. just participate family plan.. hukhukhuk..

ok ok.. dah dah.. :) jumpa lagi len kali ok??? ermmmm... korang tak suka baca entry aku?? AKU PUN X PAKSA untuk korg baca.. hahaha.. ni blog aku.. so. ikut suka aku lahhhhh... bak kata sorg perempuan tu.. "WALL AKU.. IKUT SUKA AKU LAH.. MY LIFE IS MY WAY.. BLA BLA BLA BLA" HAHAHHA..

c ya guyzzzz!!!! cau cin cau... :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails