Powered By Blogger

Followers

--x kenal maka x cinta--

"kalau dah baca follow.. xnk baca sila click kat butang "X" "

Tuesday, March 20, 2012

-- 7 reasons to hang out with azuadi --

three.. two.. one.. ACTION!!!
AND THE STORY BEGIN..

halooooo.. hai hai hai.. salam satu dunia...
en3 kali ni just nak bg tau.. aku kuar ngan andoc (click utk preview)..
there are 7 reason why aku kuar ngan andoc / andoc kuar ngan aku...

1 - sbb dia nak banjer aku tgk wayang.. (john carter)
2 - sbb dia nak beli charger i-phone dia yang rosak..
3 - unknown
4 - unknown
5 - unknown
6 - unknown
7 - dia nak banjer aku makan...

ok ok .. enough said... lets the picture talk..


                           

pic 1 (dari atas) - gambar charger iphone yang dibeli oleh andoc..
pic 2 - gambar tiket wayang.. huhuhu.. dah lama x tgk wayang..
pic 3 - makan fish n chip kat giant..

p/s : aku xder snap photo sdri wat masa ni.. sbb aku tgh botak.. hahaha.. dan muka aku agak terrible.. :)

ok ok ok.. thanks tu andoc again... till then.. byeeeeeee


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails