Powered By Blogger

Followers

--x kenal maka x cinta--

"kalau dah baca follow.. xnk baca sila click kat butang "X" "

Sunday, September 4, 2011

-- sAya nak Itu dan InI--

three.. two... one.. ACTION!!!!
AND THE STORY BEGIN...

hai hai hai.. entry ke dua selepas lama menghilang..
dengan harapan ada yang rindu

ermmmmmm... x tau nak cter pasal apa.. and just becoz aku ada kat kelantan since raya ke 2 lagi... so aku nak cter pasal kelantan laaaa... BOLEH KER???

the exact location is bachok.. nak lebih specific ker?? urmmm.. xyah la kot.. huuhuhu.. pndai2 la cari yea.. ok ok ok.. kedatangan aku ke kelantan pada kali ni banyak sebab nya.. but the main point is.. aku nak berjumpa si dia yang jauh di mata.. namun sentiasa dekat di hati.. wawawawawa....

ok ok ok.. perkahwinan.. perayaan.. kecenderungan.. kerinduan.. keinginan.. kemahuan.. tempahan cup cake.. tu adalah antara reason aku ke kelantan.. enaough with that.. aku beraya ke rumah rakan facebook.. hehehe.. berhajat nak jumpa kawan2 kelas.. tapi keinginan x kesampaian.. sbb kali ni aku datang naik public transport.. so... xleh nk gerak sgt la.. (bukan dikongkong ok??)

ermmmm... tadi kn tadi kn tadi kn??? brapa banyak tadi kn laaa.. saya pergi pantai melawi laaa.. huhuhuhuhu dan pantai melawi tu terletak di bachok.. :) hahahaha.. still cter pasal bachok kn kn kn??

ok laaaa... tamat la en3 kali ni.. dan aku tau.. ni en3 ke2 yg mengarut pada hari ini.. papai.. cau cincau..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails