Powered By Blogger

Followers

--x kenal maka x cinta--

"kalau dah baca follow.. xnk baca sila click kat butang "X" "

Tuesday, October 12, 2010

raya srupa macam x raya..

hari raya 2010??
kalau thun lpas aku braya tnpa abah..
tahun ni aku braya tanpa mak dan abah..
bukan beraya di perantauan pun..
hukhukhuk
raya di rumah sdri jek pun..



raya tahun ni mmg yg pling x meriah
paling x ptt..
paling x best..
pling x bnyk duit raya..
paling mengarut..
paling paling dan paling..



mana ke tidak nya..
pagi bangun.. aku ke kbur mak dan abah..
pas tu.. dr tgh ari smp maghrib ak tdo jer..
ntah saper yg dtg pun ak xtau..



huhuhuhu..
mcm tu lah yg terjadi raya tu..
kebetulan.. aku x shat sgt.. (msh dlm keadaan xcdent (otak biol))
trauma dan ak msh penat dgn incident yg terjadi..



so kesimpulannya.. raya yg begitu x beerti bagi aku..
hukhukhuk..
photo ak xnk upload sbb..
ak x shat + muka msh berparut..
so xnk bergambar hahahaahhaha



No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails