Powered By Blogger

Followers

--x kenal maka x cinta--

"kalau dah baca follow.. xnk baca sila click kat butang "X" "

Friday, April 9, 2010

teringin untuk menulis..

apa dah jadi ngan aku ni?? makin ari mkin mengarut..
mkin ari pmikiran makin sempit...
mkin ari mkin x matang.. whats going on??

aku pun x pham.. asal presure skit.. sumer org ak wat musuh..
asal tension skit.. sumer org ak jauh..
aduyaiii.... pening la idup cam nie...

aku kena ubah attitude nie.. idup jgn cpat melatah.. hurmmmm
perlu.. aku perlu berubah.. ini lah sikap yg ak perlu ubah.. sikap yg hanya mendatang kn penyesalan pd ak.. and i knew.. that wasnt good either to me.. nor i... n myself instead..

penyesalan mmg la dtg stelah kita wat slh.. klu x wat salah x nyesal plak..
:(

kepada semua kawan2 ku.. sory yer... ak terbuat salah semalam...
:) arap korg maapkan ak.. kerana aku cuma insan biasa.. diriku juga x lekang dari dosa dan minimum nya pahala... (tu pun kalau ad)...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails